Логін
 
Пароль
Реєстрація

  Оголошення

06.02.2020 10:43
Чернівецька обласна рада


     відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури" та Положення про порядок призначення і звільнення з посад керівників підприємств, установ, закладів, організацій - об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Чернівецької області, оголошує конкурс на заміщення посади генерального директора обласної комунальної установи "Чернівецька обласна філармонія імені Дмитра Гнатюка"

06.02.2020 10:17
Чернівецька обласна рада


    відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 року №1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», керуючись рішенням XV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради від 13.09.2017р. №164-15/17 «Про Положення про порядок призначення та звільнення з посади керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області», оголошує про початок формування конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення посади генерального директора обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецький обласний клінічний кардіологічний центр»

18.12.2019 10:30
Про передачу в оренду захисних споруд цивільного захисту


    Управління забезпечення реалізації повноважень у Чернівецькій області РВ ФДМУ по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях пропонує в оренду для господарських, культурних і побутових потреб або на відповідальне зберігання (безоплатне) захисні споруди цивільного захисту
 

  Карта сайту

карта сайту

  Корисні посилання

інші посилання...
Документи ради >  Запити

Запити

25.09.2019  Запит депутата обласної ради Чорнея М.В. щодо розробки проектно-кошторисної документації для будівництва дамби на річці Черемош у м.Вижниці Чернівецької області

Запит депутата обласної ради Чорнея М.В. (рішення 33-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 25.09.2019 №187-33/19) щодо розробки проектно-кошторисної документації для будівництва дамби на річці Черемош у м.Вижниці Чернівецької області розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що дуже сильні дощі, які випадали протягом травня 2019 року на території Чернівецької області, сформували дощовий паводок на річках басейнів Прута та Сірету. В результаті підняття рівнів води було пошкоджено 21 гідротехнічну споруду, в тому числі дамбу №23 ПК03+60 на р.Черемош в м.Вижниці (околиця Рівня), про що складено відповідні акти обстеження та дефектні акти. Чернівецькою обласною державною адміністрацією разом з Басейновим управлінням водних ресурсів річок Прут та Сірет (далі - БУВР Пруту та Сірету) було направлено звернення до Кабінету Міністрів України (лист облдержадміністрації від 28.05.2019 №01.62/6-1021) з проханням щодо виділення з резервного фонду державного бюджету коштів в сумі 80,4 млн.грн. для проведення першочергових аварійно-невідкладних робіт на території Чернівецької області, на пошкоджених двадцяти одній гідротехнічних спорудах, в тому числі на капітальний ремонт дамби №23 ПК03+60 на р.Черемош в м.Вижниці (околиця Рівня) на загальну суму 1717,309 тис.гривень. Зазначений пакет документів також направлений до Державного агентства водних ресурсів України (лист басейнового управління від 10.06.2019 №639) для подання клопотання до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо виділення коштів з державного бюджету для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що відбулася у травні 2019 року в Чернівецькій області. На даний час питання щодо фінансування з державного бюджету не вирішено. Крім того, за інформацією БУВР Пруту та Сірету в 2018 році за бюджетною програмою КПКВК 2407070 "Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р.Тиса у Закарпатській області" були розпочаті роботи з капітального ремонту дамби на р.Черемош (хутір Рівня) Вижницького району, довжиною 479 м, загальною кошторисною вартістю об’єкта - 8,8 млн.грн. У 2018 році відремонтовано 400 м дамби та освоєно - 4,4 млн.грн. За наявності фінансування з державного бюджету в 2019 році дані роботи планується завершити.



25.09.2019  Запит депутата обласної ради Сухаря А.І. щодо фінансування оздоровлення батьків учасників АТО в Чернівецькому обласному комунальному підприємстві «Бальнеологічний санаторій «Брусниця»

Запит депутата обласної ради Сухаря А.І. (рішення 33-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 25.09.2019 №186-33/19) щодо фінансування оздоровлення батьків учасників АТО в Чернівецькому обласному комунальному підприємстві «Бальнеологічний санаторій «Брусниця» розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що Комплексна програма соціальної підтримки учасників антитерористичної операції (учасників бойових дій) та членів їх сімей на 2017-2019 роки, затверджена рішенням 10-ї сесії обласної ради VII скликання від 22 грудня 2016 року №265-10/16 (зі змінами) включає захід «Створення належних умов для санаторно-курортного лікування учасників АТО та їх оздоровлення на базі ОКП «Бальнеологічний санаторій «Брусниця», виконавцем якого є Департамент охорони здоров’я обласної державної адміністрації. На даний час розробляється проект нової Комплексної програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції (учасників бойових дій) та членів їх сімей на 2020-2022 роки, в який буде включено захід «Створення належних умов для санаторно-курортного лікування учасників АТО і батьків загиблих учасників АТО та їх оздоровлення на базі ОКП «Бальнеологічний санаторій «Брусниця», що дасть змогу забезпечити санаторно-курортне лікування батькам воїнів, що загинули в зоні АТО в Чернівецькому ОКП «Бальнеологічний санаторій «Брусниця».



25.09.2019  Запит депутата обласної ради Коваля М.В. щодо необхідності виконання рішення 30-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 27.03.2019 № 38-30/19 в частині виділення субвенції Сокирянському району

Запит депутата обласної ради Коваля М.В. (рішення 33-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 25.09.2019 №185-33/19) щодо необхідності виконання рішення 30-ї сесії обласної ради VII скликання від 27.03.2019 №38-30/19 в частині виділення субвенції Сокирянському району розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що відповідно до рішення сесії Чернівецької обласної ради VII скликання від 27.03.2019 №38-30/19 Сокирянському районному бюджету передбачена субвенція в сумі 3962139 грн. за рахунок коштів ПрАТ „Укргідроенерго”. На виконання цього рішення між Сокирянською районною радою та Чернівецькою обласною радою головами відповідних рад Козаком В.В. та Мунтяном І.М. був підписаний договір на передачу міжбюджетних трансфертів від 11.04.2019 №08-08/19, предметом якого стали відносини Сторін щодо передачі коштів у вигляді субвенцій з обласного бюджету Сокирянському районному бюджету на фінансування об'єкту „Виготовлення генеральних планів населених пунктів с.Білоусівка, с.Василівка, с.Ломачинці, с.Ожеве, с.Розкопинці, с.Волошкове”. При цьому термін дії договору визначений 31.12.2019, а відповідно до пункту 2.1.3. обласна рада бере на себе зобов’язання провести остаточне фінансування субвенції не пізніше 25.12.2019. Відповідно до інформації, наданої Сокирянською районною радою, нею у 2018-2019 роках укладені договори з ДП "Український державний науково-дослідний інститут проектування міст „Діпромісто” ім. Ю.М.Білоконя” та ТОВ „Аналітика” на виконання робіт щодо виготовлення генеральних планів населених пунктів с.Василівка, с.Ломачинці, с.Ожеве, с.Розкопинці, с.Волошкове на загальну суму 1697644,32 грн., з яких у 2018 році оплачено 614442 грн. Виконуючи рішення сесії Чернівецької обласної ради VII скликання від №38-30/19, договір на передачу міжбюджетних трансфертів від №08-08/19, та виходячи із суми укладених договорів по даних роботах обласною державною адміністрацією у 2019 році було проведено фінансування в сумі 1083202,32 грн., що забезпечує стовідсоткову оплату вищевказаних договорів за одержані послуги. В той же час, за інформацією Сокирянської районної ради частина даної субвенції, як і в 2018 році була використана на об’єкт «Проектно - вишукувальні роботи Схеми планування території Сокирянською району Чернівецької області», що не відповідає предмету договору на передачу міжбюджетних трансфертів від 11.04.2019 №08-08/19 та не передбачено Переліком об’єктів соціального призначення м.Новодністровськ та Сокирянською району, фінансування яких здійснюється згідно з Титулом будови „Уточнення проекту першої черги ГАЕС у складі трьох агрегатів, включаючи заходи по підвищенню надійності та безпеки гідротехнічних споруд, основного гідросилового обладнання та гідромеханічного обладнання Дністровської ГАЕС. Коригування” на 2017 рік, затвердженим 26.10.2018 Міністром енергетики та вугільної промисловості України, головою облдержадміністрації та підписаним відповідними посадовими особами облдержадміністрації, Новодністровським міським головою, головою Сокирянської райдержадміністрації та генеральним директором ПрАТ „Укргідроенерго”. Слід зазначити, що Сокирянська райдержадміністрація листом від 01.10.2018 №02-35.6/3584 зверталася до ПрАТ „Укргідроенерго” з проханням погодити надання авансу для оплати робіт з виготовлення містобудівної документації сіл Василівка, Ломачинці, Ожеве, Розкопинці, Волошкове та схем планування території району. Однак, ПрАТ „Укргідроенерго” листом від 17.10.2018 №14-1/5168, адресованому головам Чернівецької облдержадміністрації, Сокирянської райдержадміністрації та Новодністровської міської ради, за результатами розгляду вказаного вище листа повідомило, що не заперечує щодо виготовлення містобудівної документації тільки для шести сіл – Білоусівка, Василівка, Ломачинці, Ожеве, Розкопинці, Волошкове в межах договору №7ч від 31.05.2013. Чернівецька облдержадміністрація для встановлення правомірності використання коштів Сокирянською районною радою субвенції з обласного з бюджету на оплату робіт із розробки схем планування території Сокирянського району звернулася до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області з пропозицією провести позаплановий контрольний захід у Сокирянській районній раді. Згідно із п.3.20 Плану проведення заходів державного фінансового контролю Держаудитслужбою на III квартал 2019 року (в частині проведення державних фінансових аудитів), затвердженого наказом Держаудитслужби України від 10.06.2019 №162, заплановано проведення з 30.09.2019 по 28.12.2019 державного фінансового аудиту місцевих бюджетів на території Сокирянського району за період з 01.01.2017 по 31.08.2019, під час якого буде проведено перевірку правильності використання районною радою коштів ПрАТ „Укргідроенерго”. Відповідно до клопотання Сокирянської районної державної адміністрації від 11.07.2019 №02-35.4/1859 Департаментом капітального будівництва облдержадміністрації направлено лист на філію „Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС” ПрАТ „Укргідроенерго” від 31.07.2019 №05-25/1475 та розпочато процедуру змін до Переліку об’єктів соціального призначення м.Новодністровськ та Сокирянського району, фінансування яких здійснюється згідно з Титулом будови „Уточнення проекту першої черги ГАЕС у складі трьох агрегатів, включаючи заходи по підвищенню надійності та безпеки гідротехнічних споруд, основного гідросилового обладнання та гідромеханічного обладнання Дністровської ГАЕС. Коригування”, зокрема зміни об’єкту «Виготовлення генеральних планів населених пунктів – с.Білоусівка, с.Василівка, с.Ломачинці, с.Ожеве, с.Розколинці, с.Волошкове» на «Виготовлення генеральних планів населених пунктів сіл Волошкове, Василівка (Розколинці), Ожеве, Ломачинці, Схеми планування території Сокирянського району та проведення державної експертизи». Листом від №24/1421 філією „Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС” ПрАТ „Укргідроенерго” проект переліку не погоджений та відправлений на доопрацювання та усунення зауважень. Лише в разі погодження Переліку всіма визначеними сторонами та затвердження його Міністерством енергетики та вугільної промисловості України обласною державною адміністрацією можуть бути ініційовані зміни до договору на передачу міжбюджетних трансфертів від 11.04.2019 №08-08/19 та проведено перерахування залишку коштів субвенції без порушень бюджетного законодавства з дотриманням умов договору укладеного між ПрАТ „Укргідроенерго”, Чернівецькою облдержадміністрацією та Новодністровською міською радою. Крім того, у 2018 році Сокирянському районному бюджету було виділено субвенцію для фінансування об'єкту „Виготовлення генеральних планів населених пунктів с.Білоусівка, с.Василівка, с.Ломачинці, с.Ожеве, с.Розкопинці, с.Волошкове” в сумі 5000,0 тис.грн., із яких Сокирянською районною радою було використано 1037,9 тис.грн., в тому числі на інші заходи (виготовлення схеми планування території Сокирянського району) - 423,4 тис.грн. та повернуто в кінці 2018 року до обласного бюджету 3962,1 тис.гривень. У поточному році Сокирянському районному бюджету перераховано субвенції на загальну суму 1083,2 тис.грн. Відповідно її залишок складає 2878,9 тис.гривень. Тобто, облдержадміністрацією перераховано у повній мірі субвенцію згідно з наданими Сокирянською районною радою копіями договорів на виготовлення генеральних планів по селах Василівка, Ломачинці, Ожеве, Розкопинці, Волошкове (крім с.Білоусівка, по якому радою договір не надано). Сокирянська районна рада зверталася до суду з відповідним позовом до Чернівецької обласної державної адміністрації щодо невиконання рішення сесії Чернівецької обласної ради VII скликання від 27.03.2019 №38-30/19. Однак, Чернівецький окружний адміністративний суд Ухвалою від 11.07.2019 №824/721/19-а повернув позовну заяву Сокирянській районній раді без відкриття провадження.



25.09.2019  Запит депутата обласної ради Мельничука В.К. щодо ситуації довкола закриття окремих залізничних станцій області

Запит депутата обласної ради Мельничука В.К. (рішення 33-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 25.09.2019 №184-33/19) щодо ситуації довкола закриття окремих залізничних станцій області розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що за результатами проведеного рейтинг-аналізу у 2018 році, з мотивів проведення оптимізації витрат, АТ«Укрзалізниця» прийнято рішення про закриття окремих залізничних станцій області для здійснення вантажних операцій. Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті АТ «Укрзалізниця», до переліку малодіяльних вантажних станцій увійшли станції, обсяг навантаження та вивантаження на яких не перевищив поріг критерію малодіяльності, рівень якого за підсумками II півріччя 2018 року склав 2,34 вагона на добу. Також, повідомлено, що збитки від утримання 12 малодіяльних станцій, що розташовані в межах Чернівецької області, склали понад 20,5 млн.грн. У свою чергу, обласною державною адміністрацією проведено широке обговорення зазначеного питання за участі представників ВСП «Івано-Франківська дирекція залізничних перевезень» РФ «Львівська залізниця», місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також представників бізнесу. Користувачами залізничних послуг наголошено, що існує щоденна необхідність у забезпеченні заявок на подачу вагонів для транспортування продукції. Проте, такі заявки не виконуються, подача вагонів фактично припинена. Також відмічено, що Чернівецька область має сприятливі кліматичні умови, високий природно-ресурсний і туристичний потенціал. Надра краю багаті на цегельно-черепичну сировину, вапняк, пісок, щебінь, гравійно-піщану суміш. Тому, закриття залізничних станцій, якими користуються великі вантажовідправники та вантажоодержувачі, призведе до значного ускладнення їх діяльності. Такі підприємства забезпечують робочими місцями населення області та формують значні обсяги надходжень до місцевих бюджетів. Обласною державною адміністрацією, на звернення РФ «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» не погоджено закриття жодної залізничної станції на території області. Однак, на цей час робота станцій фактично заблокована, в порушення статті 7 Закону України «Про залізничний транспорт». Керівництво області звернулось до Міністерства інфраструктури України та Прем’єр-міністра України, а також неодноразово до керівництва АТ «Укрзалізниця» щодо необхідності нагального вирішення порушеного питання. Проте, АТ «Укрзалізниця» апелює до того, що продовжує забезпечувати перевезення пільгових категорій громадян, але існує заборгованість по відшкодуваннях з боку органів влади, а також дефіцит і значний знос рухомого складу. Також, АТ «Укрзалізниця» пропонує вирішити питання компенсації збитків від утримання станцій та придбання рухомого складу за рахунок місцевих бюджетів або за рахунок підприємств, що обслуговуються цими станціями. Однак, на цей час, місцеві бюджети не спроможні забезпечити такі видатки. Варто також зазначити, що за інформацією АТ «Укрзалізниця» визначення малодіяльних станцій здійснюється двічі на рік, а саме за результатами роботи у І та II півріччях. У разі покращення показників роботи малодіяльних станцій у звітному періоді вони можуть поновити свою роботу в наступному періоді без обмежень. У зверненнях обласної державної адміністрації до АТ «Укрзалізниця» наголошено на тому, що важливим є зважений та ґрунтовний розгляд усіх можливих методів підвищення ефективності роботи перспективних залізничних станцій. Рекомендовано додатково проаналізувати показники ефективності роботи малодіяльних та збиткових залізничних станцій, що пропонуються до закриття чи обмеження роботи, з урахуванням соціальної складової, провести консультації з громадськістю, народними депутатами України, Мінагрополітики, відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування і довести до відома зацікавлених осіб алгоритм проведення рейтинг-аналізу діяльності залізничних станцій та винайти оптимальні шляхи покриття збитків.



25.09.2019  Запит депутата обласної ради Левка В.В. щодо виділення коштів на придбання меблів для сестринської кімнати відділення нейрохірургії ОКУ «Лікарня швидкої медичної допомоги»

Запит депутата обласної ради Левка В.В. (рішення 33-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 25.09.2019 №183-33/19) щодо виділення коштів на придання меблів для сестринської кімнати відділення нейрохірургії ОКУ «Лікарня швидкої медичної допомоги» розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що відповідно до п.3 ст.78 Бюджетного кодексу України місцевий бюджет виконується за розписом, який на відповідний період має бути збалансованим. На даний час обласний бюджет є збалансованим, при цьому до кінця поточного року не передбачається додаткових джерел надходжень до обласного бюджету, які б можна було спрямувати на зазначену мету. На разі триває процес формування обласного бюджету на 2020 рік. У разі не вирішення питання в поточному році воно буде враховане при підготовці бюджетних запитів на 2020 рік.



Розробник - 
IMENA.ua