Логін
 
Пароль
Реєстрація

  Оголошення

06.02.2020 10:43
Чернівецька обласна рада


     відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури" та Положення про порядок призначення і звільнення з посад керівників підприємств, установ, закладів, організацій - об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Чернівецької області, оголошує конкурс на заміщення посади генерального директора обласної комунальної установи "Чернівецька обласна філармонія імені Дмитра Гнатюка"

06.02.2020 10:17
Чернівецька обласна рада


    відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 року №1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», керуючись рішенням XV сесії VII скликання Чернівецької обласної ради від 13.09.2017р. №164-15/17 «Про Положення про порядок призначення та звільнення з посади керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області», оголошує про початок формування конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення посади генерального директора обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецький обласний клінічний кардіологічний центр»

18.12.2019 10:30
Про передачу в оренду захисних споруд цивільного захисту


    Управління забезпечення реалізації повноважень у Чернівецькій області РВ ФДМУ по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях пропонує в оренду для господарських, культурних і побутових потреб або на відповідальне зберігання (безоплатне) захисні споруди цивільного захисту
 

  Карта сайту

карта сайту

  Корисні посилання

інші посилання...
Документи ради >  Запити

Запити

14.08.2015  Запит депутата обласної ради Смотра О.А. щодо необхідності підсилення обладнання передавальної апаратури з метою покращення сигналу радіомовлення та телебачення на території Кельменецького району

Запит депутата обласної ради Смотра О.А. (рішення 33-ї сесії обласної ради VІ скликання від 14.08.2015 № 133-33/15) щодо необхідності підсилення обладнання передавальної апаратури з метою покращення сигналу радіомовлення та телебачення на території Кельменецького району розглянуто. У відповіді управління суспільних комунікації обласної державної адміністрації зазначається, що на сьогоднішній день відсутній вільний радіочастотний ресурс, низьке фактичне охоплення території області цифровим сигналом (DVB-T2), низький рівень забезпечення населення передавачами цифрового сигналу, крім того, залишається актуальним питання забезпечення трансляції сигналів українських телерадіомовників у прикордонних районах, зокрема, Кельменецькому. Тому управлінням суспільних комунікації облдержадміністрації ініційовано розгляд стану інформаційного простору області на колегії обласної державної адміністрації та скеровано звернення щодо порушеного питання до Чернівецької обласної телерадіокомпанії.



14.08.2015  Запит депутата обласної ради Апетрія Г.І. щодо виділення коштів з обласного бюджету на реконструкцію водопровідної мережі м.Герца

Запит депутата обласної ради Апетрія Г.І. (рішення 33-ї сесії обласної ради VІ скликання від 14.08.2015 № 132-33/15) щодо виділення коштів з обласного бюджету на реконструкцію водопровідної мережі м.Герца розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що рішенням Х-ї сесії обласної ради від 31.05.2012 №49-10/12 затверджено нову редакцію Комплексної програми "Питна вода Чернівецької області на 2011-2020 роки", до якої увійшов і зазначений об’єкт. Джерелами фінансування робіт визначено бюджет Герцаїського району та інші джерела у загальному обсязі 6620 тис.грн. Незважаючи на запити обласної державної адміністрації кошти на виконання програми з державного бюджету протягом останніх років не виділялися. За інформацією Міністерства фінансів України питання фінансування заходів Загальнодержавної програми "Питна вода України на 2011-2020 роки" повинно розглядатися в установленому порядку місцевими органами влади за рахунок коштів місцевого бюджету. Бюджетним кодексом України визначено, що починаючи з 2015 року кошти обласного бюджету можуть передбачатися лише на утримання об’єктів і заходів обласного значення. Щодо міжбюджетних трансфертів, то надано право у разі необхідності виділяти субвенцію лише на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування. Об'єкт "Реконструкція водопровідної мережі м.Герца" на загальну суму 6620,396 тис.грн. запропоновано включити до проекту Плану реалізації Стратегії розвитку Чернівецької області на 2015-2017 роки.



14.08.2015  Запит депутата обласної ради Павлюка М.В. щодо неправомірних дій службових осіб ДП "Чернівецький облавтодор"

Запит депутата обласної ради Павлюка М.В. (рішення 33-ї сесії обласної ради VІ скликання від 14.08.2015 № 131-33/15) щодо неправомірних дій службових осіб ДП "Чернівецький облавтодор" розглянуто. У відповіді ДП"Чернівецький облавтодор" зазначається, що житловий будинок за адресою м. Чернівці вул. Головна, 248, знаходився на балансі Дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор», але не увійшов до статутного фонду, тому наказом ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України» від 20.03.2012 року № 47 ДП «Чернівецький облавтодор» було затверджено граничні терміни зняття з балансу державного житлового фонду, для ДП «Чернівецький облавтодор» - 01.04.2012 року. 25.02.2012 року працівниками філії «Чернівецька ДЕД» були проведені збори мешканців відомчого будинку філії «Чернівецька ДЕД» м. Чернівці вул. Головна, 248, де було винесено питання про створення об'єднання співвласників багатоквартирних будинків. На що мешканці відмовились від створення об'єднання співвласників, про що свідчить протокол зборів. 30.06.2012 року працівниками філії «Чернівецька ДЕД» повторно було проведено збори мешканців відомчого будинку філії «Чернівецька ДЕД» м.Чернівці вул. Головна, 248, де мешканців будинку було ознайомлено з листом ДП «Чернівецький облавтодор» про необхідність створення об'єднання співвласників багатоквартирних будинків. Мешканці вирішили детально обдумати пропозицію про створення об'єднання співвласників, однак про жодні дії з їх сторони так і не було повідомлено ДП «Чернівецький облавтодор». Паралельно велась робота з Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради про передачу власність територіальної громади м.Чернівців. Листом від 09.01.2013 року № 24-3113 ДП «Чернівецький облавтодор» звернувся до Департаменту з приводу передачі у комунальну власність територіальної громади м.Чернівців житлового будинку №248 на вул.Головній, де потрібно було надати від мешканців: протокол зборів мешканців будинку щодо ініціювання створення в ньому об'єднання співвласників багатоквартирного будинку та довідку про відсутність у мешканців будинку заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги. На неодноразові листи про надання вищезазначених документів мешканці ніяк не реагували. 30.03.2015 року, згідно листа №255 ДП «Чернівецький облавтодор» мешканцям будинку необхідно було надати довідки про відсутність заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги. Але на даний час жодної довідки мешканцями не надано. Роз'яснювальна робота з мешканцями будинку проводилась, однак самі мешканці не бажали приймати участі у вирішенні даного питання, а саме передачі їхнього будинку до комунальної власності чи створенні об'єднання співвласників багатоквартирних будинків. Дочірнє підприємство «Чернівецький облавтодор» не має повноважень у видачі документів на право власності, оскільки квартири (кімнати у квартирі спільного заселення, будинок) приватизовані згідно Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду». Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно видає Чернівецьке комунальне обласне бюро технічної інвентаризації разом з Технічним паспортом, який є складовою свідоцтва. Враховуючи документи, що засвідчують реєстрацію права приватизованої власності на житло за фізичними особами, а це мешканці, (Договір купівлі-продажу квартир чи Свідоцтва на право власності), та керуючись статтею 382 Цивільного кодексу України власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку (будинках) для забезпечення експлуатації такого будинку (будинків), користування квартирами та нежитловими приміщеннями та управління, утримання і використання спільного майна багатоквартирного будинку (будинків) можуть створювати об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (будинків) і статті 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», власники квартир багатоквартирних будинків та житлових приміщень у гуртожитку є співвласниками допоміжних приміщень у будинку чи гуртожитку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою і зобов'язані брати участь у загальних витратах, пов'язаних з утриманням будинку і прибудинкової території відповідно до своєї частки у майні будинку чи гуртожитках. Допоміжні приміщення (кладовки, сараї і т.ін.) передаються у власність квартиронаймачів безоплатно і окремо приватизації не підлягають. Інструкцією про порядок списання та продажу майна ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» затвердженої 20.02.2012 року №72, наказом по підприємству №86 від 19.09.2014 року, будинок за адресою м. Чернівці вул. Головна, 248 знятий з балансу. Додатково звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Стандартів бухгалтерський обліку об'єкт основних засобів перестає визнаватися активом (списується з балансу) при його безоплатній передачі, нестачі, остаточного псування або інших причин невідповідності критеріям визнання активом. Основний засіб визначається активом, якщо існує вірогідність що підприємство отримає в майбутньому економічні вигоди від його використання. А так як квартири (будинки) перебувають в приватній власності, підприємство не мало права будь-яким чином їх використовувати та отримувати економічні вигоди. Крім того, приватизація державного житлового фонду - це безкоштовна передача житла на користь громадян. Відповідно до наведеного підприємство не має підстав утримувати на балансі такі будинки. На усі звернення мешканців будинку були надані вичерпні відповіді у встановлений законодавством термін. ДП «Чернівецький облавтодор», знімаючи з балансу будинок, в жодному разі не мав умислу порушувати права та свободи мешканців та всебічно сприяє тому, щоб передати будинок до комунальної власності територіальної громади м.Чернівців або створеному об'єднанню співвласників багатоквартирних будинків, а до моменту передачі будинку, в разі звернення до нас, мешканцям буде надано довідки про склад сім'ї.



28.07.2015  Запит депутата обласної ради Шевчука І.В. щодо забезпечення бюджетних установ Вижницького району фінансовими ресурсами

Запит депутата обласної ради Шевчука І.В. (рішення 32-ї сесії обласної ради VІ скликання від 28.07.2015 № 115-32/15) щодо забезпечення бюджетних установ Вижницького району фінансовими ресурсами розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що на основі проведеного аналізу забезпеченості видатками на оплату праці працівників бюджетних установ Вижницького району станом на 1 липня 2015 року встановлено незабезпеченість по оплаті праці з нарахуваннями за рахунок місцевих бюджетів та базової дотації до кінця поточного року, яка становить 5269,7 тис.грн., крім того за рахунок освітньої субвенції 6421,4 тис.грн. За підсумками виконання місцевих бюджетів за І півріччя 2015 року бюджети Вижницького району перевиконані по доходах на 5 і більше відсотків на загальну суму 4980,4 тис.грн. Перевиконання забезпечили районний бюджет на суму 804,9 тис.грн., 2 міських бюджети на суму 2009,2 тис.грн., селищний бюджет – 877,5 тис.грн., 13 сільських бюджети на суму 1288,8 тис.грн. При умові направлення в повному обсязі перевиконання доходної частини на збільшення асигнувань по заробітній платі та енергоносіях повністю покривається потреба в додаткових коштах по 2-х міських, селищному та 6 сільських бюджетах. Залишаються проблемними районний бюджет, незабезпеченість якого складає 1786,3 тис.грн. та 7 сільських бюджетів із додатковою потребою в асигнуваннях 1276,6 тис.грн. Із загального обсягу незабезпеченості в коштах на заробітну плату 5296,2 тис.грн. складає потреба асигнувань на виплату індексації грошових доходів працівникам бюджетної сфери. Відповідно до Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" індексація грошових доходів населення здійснюється у межах фінансових ресурсів бюджетів усіх рівнів. Листом Міністерства фінансів України від 24.06.2015 №31-09010-09-8/21023 зазначено, що Міністерством соціальної політики розробляє проект постанови Кабінету Міністрів України "Про особливий порядок індексації грошових доходів населення у 2015 році та внесення змін до Порядку проведення індексації грошових доходів населення", відповідно проведення у поточному році індексації грошових доходів населення, при відсутності фінансового ресурсу на оплату праці, має здійснюватися після прийняття Кабінетом Міністрів України вказаної постанови. Враховуючи важливість забезпечення працівників бюджетної сфери коштами на оплату праці, обласною державною адміністрацією неодноразово піднімалося питання перед Кабінетом Міністрів України щодо збільшення фінансового ресурсу окремими районами області при розподілі Стабілізаційної дотації та при перерозподілі коштів освітньої та медичної субвенції. За інформацією Міністерства фінансів України в даний час розробляється порядок розподілу Стабілізаційної дотації, який буде подано на затвердження Кабінету Міністрів України, після чого місцеві бюджети області отримають додатковий фінансовий ресурс для забезпечення виплати заробітної плати та оплати спожитих енергоносіїв.



28.07.2015  Запит депутата обласної ради Плегуци М.Д. щодо виділення з обласного бюджету коштів на ремонт дороги державного значення Т 26-24 Петричанка-Банилів-Підгірний-Лукавці Сторожинецького району

Запит депутата обласної ради Плегуци М.Д. (рішення 32-ї сесії обласної ради VІ скликання від 28.07.2015 № 114-32/15) щодо виділення з обласного бюджету коштів на ремонт дороги державного значення Т-26-24 Петричанка-Банилів-Підгірний-Лукавці Сторожинецького району розглянуто. У відповіді Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області зазначається, що у зв'язку з багаторічним зменшенням фінансування дорожньої галузі області, відсутність коштів на капітальний ремонт та реконструкцію дорожніх об’єктів роботи з ямкового ремонту виконуються за пріоритетністю напрямків: міжнародні, національні, регіональні, територіальні, обласні та місцеві. Наявного фінансування поточного року недостатньо для виконання робіт на дорогах області в повному обсязі. Зважаючи на існуючий стан зазначеної дороги на замовлення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області ДП "Чернівецький облавтодор" із загальної протяжності враженого ямковістю дорожнього покриття, яке складає 11 км, у поточному році було виконано робіт 4,7 км, в т.ч. в межах сіл Банилів-Підірний – 3,3 км, Давидівка – 1,4 км, на що використано 123 тонни асфальтобетонної суміші. На даний час вирішується питання виділення коштів з місцевого бюджету в сумі 390 тис.грн., що в поєднанні з незначним обсягом фінансування з державного бюджету у 20145 році на дороги загального користування, дасть змогу значно покращити умови проїзду та знизить соціальну напругу мешканців району.



Розробник - 
IMENA.ua