Новини за датою

Логін
 
Пароль
Реєстрація

  Оголошення

22.03.2019 10:24
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності, яких буде залучено до проведення оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області


    Конкурс складається з трьох лотів: Лот № 1 № Назва об’єкта, площа Адреса 1. частина приміщення першого поверху будівлі площею 8,6 кв.м. вул. Головна, 29 в м. Чернівцях 2. приміщення будівлі літ Г площею 29,4 кв.м. вул. Півд-Кільцева, 1-а в м. Чернівцях Лот № 2 № Назва об’єкта, площа Адреса 1. приміщення прохідної літ В площею 8,1 кв.м. пров. Текстильників, 1 в м. Чернівцях 2. приміщення складу літ Г площею 207 кв.м. 3. приміщення складу літ Д площею 13 кв.м. 4. приміщення бойлерної літ І площею 190,6 кв.м. 5. приміщення будівлі літ Ж площею 129 кв.м. Лот №3 № Назва об’єкта, площа Адреса 1. приміщення будівлі літ А площею 636,2 кв.м. вул. Лермонтова, 6, в м. Чернівцях 2. частина цокольного приміщення будівлі пло-щею 93,7 кв.м. вул. Братів Руснаків, 11 в м. Чернівцях Термін виконання робіт з оцінки - не більше 10 календарних днів. Перелік документів, які необхідно подати: заяву на участь у конкурсі, копію установчого документа претендента; копію сертифіката суб’єкта оціночної ді-яльності, виданого претенденту Фондом державного майна України (у разі по-дання документів вперше); копії кваліфікаційних документів оцінювачів, яких буде залучено до проведення оцінки та підписання звіту про оцінку майна; пи-сьмові згоди оцінювачів, яких буде додатково залучено претендентом до про-ведення робіт з оцінки майна та підписання звіту про оцінку майна, завірені їхніми особистими підписами; інформацію про претендента, в якій зазначається досвід проведення незалежної оцінки подібного майна; конкурсну пропозицію, що подається у запечатаному конверті і має містити пропозицію щодо вартості робіт, а також терміну їх виконання. Документи подаються за адресою: м. Чернівці, вул. Грушевського,1 каб. 304. Останній день прийому документів на участь у конкурсі – 05.04.2019 до 16.00 год. Телефон для довідок: 52-39-27.

22.03.2019 10:13
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА оголошує конкурс з відбору суб’єкта оціночної діяльності, якого буде залучено до проведення оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області


    Конкурс складається з одного лоту: Лот № 1 № Назва об’єкта Адреса 1. Майновий комплекс Чернівецького облас-ного комунального підприємства ʺБальнео-логіч¬ний санаторій ʺБрусницяʺ Чернівецька область, Кіцманський район, село Брусниця Термін виконання робіт з оцінки - не більше 20 календарних днів. Перелік документів, які необхідно подати: заяву на участь у конкурсі, копію установчого документа претендента; копію сертифіката суб’єкта оціночної ді-яльності, виданого претенденту Фондом державного майна України (у разі по-дання документів вперше); копії кваліфікаційних документів оцінювачів, яких буде залучено до проведення оцінки та підписання звіту про оцінку майна; пи-сьмові згоди оцінювачів, яких буде додатково залучено претендентом до про-ведення робіт з оцінки майна та підписання звіту про оцінку майна, завірені їхніми особистими підписами; інформацію про претендента, в якій зазначається досвід проведення незалежної оцінки подібного майна; конкурсну пропозицію, що подається у запечатаному конверті і має містити пропозицію щодо вартості робіт, а також терміну їх виконання. Документи подаються за адресою: м. Чернівці, вул. Грушевського,1 каб. 304. Останній день прийому документів на участь у конкурсі – 05.04.2019 до 16.00 год. Телефон для довідок: 52-39-27.

05.01.2016 12:33
Затверджено графік прийому громадян керівництвом обласної ради


    Розпорядженням голови обласної ради затверджено графік прийому громадян керівництвом обласної ради. Голова обласної ради Мунтян Іван Миколайович прийматиме громадян кожен перший понеділок місяця з 15 до 18 години. Перший заступник голови облради Маковецька Інга Степанівна проводитиме прийом громадян у другий понеділок місяця з 15 до 18 години, а заступник голови облради Мельничук Віталій Кузьмич – третій понеділок місяця у цей же час.
 

  Карта сайту

карта сайту

  Корисні посилання

інші посилання...
Прес-центр >  Інформації >  Щодо методики обраховування витрат бізнесу

Прес-центр

Новини

11.02.2016 12:54

Щодо методики обраховування витрат бізнесу  |  Інформації

Тема новини: Назва теми

Нещодавно опублікована Постанова КМУ від 16.12.2015 р. № 1151  «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 р. № 308», розробником якої була Державна регуляторна служба України. У документі йдеться про необхідність обраховувати витрати малого бізнесу на виконання державного регулювання, так званий М-тест.

В Україні вже є приклад застосування М-тесту - ситуація з запровадженням реєстраторів розрахункових операцій. Державною регуляторною службою України було презентовано результати розрахунків вартості впровадження касових апаратів для малого бізнесу. У аналізі таких витрат йшлося про недоцільність запровадження РРО для малого підприємництва. В результаті було скасовано обов'язкове введення касових апаратів для підприємців, річний дохід яких не перевищує 1 млн. грн. Також скасовано положення щодо застосування штрафів до таких підприємців.

Після вступу у дію Постанови КМУ № 1151, будь який проект регуляторного акту супроводжуватиметься цифровими розрахунками як загального регуляторного впливу, так і, як окремої частини, М-тесту. Наші чиновники у обов’язковому порядку будуть зобов’язані порахувати витрати бізнесу на виконання їх рішень та довести необхідність нового регулювання.

«Це дисциплінуватиме розробників регуляторних актів, змусить їх думати про те, як регуляція буде виконуватись, скільки це коштуватиме бізнесу. Вони муситимуть подумати про пом’якшувальні, компенсаторні заходи. Якщо побачать, що певна регуляція дорога, то шукатимуть інші шляхи регуляції з  мінімальними затратами», - зазначає Голова ДРС Ксенія Ляпіна.

Щоб визначити те, як вплине певне рішення влади на малий бізнес, представники ДРС у області мають спілкуватися з асоціаціями, об’єднаннями підприємців аби правильно оцінити такий вплив. Діалог повинен відбуватися до прийняття остаточного рішення. Це дасть змогу не допускати запровадження недолугих регулювань. Застосовуючи методику – М-тест, бізнес зможе своєчасно надати інформацію, а чиновник оцінити обсяг проблеми та не допустити збурення підприємницького середовища, погіршення умов ведення бізнесу. Роль бізнес-асоціацій у такому випадку значно зростає. Вони можуть професійно впливати на процес прийняття рішення під час його підготовки, не тільки емоційно та за допомогою скарг, а використовуючи реальні цифри.

Інформацію від бізнесу чиновники зможуть отримати під час консультацій, які можуть відбуватися у вигляді «круглих столів», нарад, робочих зустрічей або опитувань. При цьому, відповідно до оновленої методики, розробник проекту регуляторного акта повинен вказати, де, коли і в якому вигляді проводилися консультації з представниками бізнесу. За результатами проведення відповідних консультацій і формуються показники витрат для малого бізнесу.

Що стосується проведення загальних розрахунків, то джерелами інформації для визначення показників можуть бути:

• статистичні збірники і публічні звіти органів державної влади, отримані в процесі обробки звітності, дані про надзвичайні ситуації, перевірках та ін .;

• висновки експертів;

• консультації з представниками бізнесу.

Прозорість процесу розрахунку і доступність вихідних даних дозволить громадськості та зацікавленим представникам бізнесу упевнитися в правильності та достовірності проведення розрахунків. Гарантіями того, що це не буде імітацією, є зацікавленість і активна участь громадськості.

Законом «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» громадськості надано право брати участь у всіх етапах регуляторної діяльності регуляторних органів.

Так, в ході опублікування проекту регуляторного акту та аналізу його регуляторного впливу громадськість має право:

• брати участь у підготовці проекту регуляторного акта та АРВ до нього;

• направити письмово розробнику і уповноваженому органу (ДРС) свої пропозиції та зауваження як до проекту, так і до АРВ;

• отримати від розробника обґрунтовану відмову, якщо зауваження та пропозиції не враховані.

У свою чергу, надані зауваження та пропозиції можуть бути використані ДРС при проведенні експертизи відповідного регуляторного акту.

Щоб чиновники всіх рівнів оволоділи методикою проведення М-тесту, ДРС спільно з Програмою USAID «ЛЕВ» проводить ряд семінарів, а також організовує їх для громадськості, бізнес-асоціацій та об'єднань.

Тест малого бізнесу (М-тест) розроблено та запроваджено в Україні на виконання вимог Угоди про асоціацію між Україною та Європейським союзом (стаття 378) та Порядку денного асоціації між Україною та ЄС для підготовки та сприяння імплементації Угоди про асоціацію (п. 7.7), а також відповідно до норм європейського законодавства щодо МСП, зокрема Small Business Act «Think Small First».

Нагадаємо, що регуляторною діяльністю у Чернівецькій області займається Сектор ДРС у Чернівецькій області ел. адреса: poraykonina@gmail.com.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Джерело: Сектор Державної регуляторної служби України у Чернівецькій області

  Теми новин

Розробник - 
IMENA.ua