Логін
 
Пароль
Реєстрація

  Оголошення

04.09.2019 12:06
Чернівецька обласна рада


    відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Чернівецької обласної ради, затвердженого рішенням ХХVІІІ сесії обласної ради VІІ скликання від 18.12.2018 р. № 204-28/18, оголошує конкурс на заміщення посади директора комунального закладу "Карапчівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат"

22.08.2019 16:57
Чернівецька обласна рада


    відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Чернівецької обласної ради затвердженого рішенням ХХVІІІ сесії обласної ради VІІ скликання від 18.12.2018р. № 204-28/18, оголошує конкурс на заміщення посади директора комунального закладу "Оршівський дитячий будинок санаторного типу"

05.01.2016 12:33
Затверджено графік прийому громадян керівництвом обласної ради


    Розпорядженням голови обласної ради затверджено графік прийому громадян керівництвом обласної ради. Голова обласної ради Мунтян Іван Миколайович прийматиме громадян кожен перший понеділок місяця з 15 до 18 години. Перший заступник голови облради Маковецька Інга Степанівна проводитиме прийом громадян у другий понеділок місяця з 15 до 18 години, а заступник голови облради Мельничук Віталій Кузьмич – третій понеділок місяця у цей же час.
 

  Карта сайту

карта сайту

  Корисні посилання

інші посилання...
Документи ради >  Запити

Запити

28.05.2019  Запит депутата обласної ради Бортич Л.І. щодо невиконання рішення 30-ї сесії обласної ради від 27.03.2019 № 38-30/19

Запит депутата обласної ради Бортич Л.І. (рішення 31-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 28.05.2019 №112-31/19) щодо невиконання рішення 30-ї сесії обласної ради від 27.03.2019 №38-30/19 розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що між ПрАТ „Укргідроенерго" (Сторона 1), Чернівецькою облдержадміністрацією (Сторона 2) та Новодністровською міською радою (Сторона 3) укладено договір №7ч від 31.05.2013 зі змінами щодо дольової участі Сторони 1 у фінансуванні Сторони 2 та Сторони 3 на поліпшення основних фондів об'єктів соціального призначення м.Новодністровськ та Сокирянського району згідно з Переліком об'єктів соціального призначення, який щороку формується Стороною 2, затверджується Міністром енергетики та вугільної промисловості України і головою Чернівецької облдержадміністрації та підписується Стороною 1, головою Сокирянської райдержадміністрації та Новодністровським міським головою. Відповідно до п.1.5 договору, Сторона 2 і Сторона 3 отримані за договором кошти використовують на розвиток соціальної інфраструктури та об'єктів соціального призначення м.Новодністровськ та Сокирянського району згідно із затвердженим Переліком об'єктів та несуть відповідальність за їх цільове використання. Стороною 2 може бути прийняте рішення щодо передачі коштів, отриманих від ПрАТ „Укргідроенерго" Сокирянському районному бюджету у вигляді субвенції на розвиток соціальної інфраструктури та об'єктів соціального призначення Сокирянського району. Згідно із уточненим Переліком об'єктів соціального призначення м.Новодністровськ та Сокирянського району, фінансування яких здійснюється згідно з Титулом будови „Уточнення проекту першої черги ГАЕС у складі трьох агрегатів, включаючи заходи по підвищенню надійності та безпеки гідротехнічних споруд, основного гідросилового обладнання та гідромеханічного обладнання Дністровської ГАЕС. Коригування" на 2017 рік, затвердженим 26.10.2018 міністром енергетики та вугільної промисловості України, головою облдержадміністрації та підписаним відповідними посадовими особами облдержадміністрації, Новодністровським міським головою, головою Сокирянської райдержадміністрації та генеральним директором ПрАТ „Укргідроенерго", фінансування об'єкту „Виготовлення генеральних планів населених пунктів с.Білоусівка, с.Василівка, с.Ломачинці, с.Ожеве, с.Розкопинці, с.Волошкове" в сумі 5000,0 тис.грн. передбачено в розділі Сокирянський район. Розпорядженням Чернівецької облдержадміністрації від 06.11.2018 №1205-р „Про внесення змін до розпорядження обласної державної адміністрації від 28 вересня 2017 р. №837-р" затверджено розподіл коштів, що отримані від ПрАТ „Укргідроенерго" у 2017 році шляхом надання Сокирянському районному бюджету субвенції на розвиток соціальної інфраструктури, а саме на вказаний вище об'єкт 5000,0 тис.гривень. За рахунок коштів отриманих від ПрАТ „Укргідроенерго", розпорядженням облдержадміністрації від 08.11.2018 №1226-р „Про перерозподіл асигнувань обласного бюджету", яке затверджене рішенням XXVIII сесії обласної ради VII скликання від 18.12.2018 №203-28/18, було виділено Сокирянському районному бюджету субвенцію для фінансування цього ж об'єкту в сумі 5000,0 тис.грн., із яких Сокирянською районною радою повернуто в кінці 2018 року до обласного бюджету 3962,1 тис.гривень. Відповідно до рішення XXX сесії Чернівецької обласної ради VII скликання від 27.03.2019 залишок невикористаної субвенції в сумі 3962,1 тис.грн. виділено Сокирянському районному бюджету на продовження робіт з виготовлення генеральних планів вказаних вище населених пунктів. Однак, за результатами опрацювання Департаментом фінансів облдержадміністрації копій документів, наданих Сокирянською районною радою листом від 01.04.2019 №02.01-236/10 щодо використання коштів, виділених на виготовлення генеральних планів шести населених пунктів Сокирянського району, встановлено, що районною радою крім договорів на виготовлення генеральних планів зазначених у переліку сіл, укладено у 2018 році два договори на виконання робіт із розробки схем планування території Сокирянського району, які не передбачені Переліком об'єктів соціального призначення. Зокрема, укладено договір з ТОВ "Аналітика" на виконання робіт із створення топографічної основи масштабу 1:25000 в графічній і цифровій формі, актуалізованої по архівних матеріалах аерофотознімання та космофотозйомки, для розробки схеми планування території Сокирянського району (660,9 кв.км) вартістю 378,4 тис.грн., які у повному обсязі виконані та оплачені у 2018 році. Інший договір був укладений із ДП "Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "Діпромісто" ім.Ю.М.Білоконя" на виконання робіт із проектно-вишукувальних робіт - Схема планування території Сокирянського району Чернівецької області, вартістю 393,6 тис.грн. Фактично виконано робіт на суму 195,1 тис.грн., в тому числі у 2018 році на 45,0 тис.грн., які були оплачені, та у поточному році на 150,1 тис.грн., які ще не оплачені. Слід зазначити, що Сокирянська райдержадміністрація листом від 01.10.2018 №02-35.6/3584 зверталася до ПрАТ „Укргідроенерго" з проханням погодити надання авансу для оплати робіт з виготовлення містобудівної документації сіл с.Василівка, с.Ломачинці, с.Ожеве, с.Розкопинці, с.Волошкове та схем планування території району. Однак, ПрАТ „Укргідроенерго" листом від 17.10.2018 №14-1/5168, адресованому головам Чернівецької облдержадміністрації, Сокирянської райдержадміністрації та Новодністровської міської ради за результатами розгляду вказаного вище листа повідомило, що не заперечує щодо виготовлення містобудівної документації тільки для шести сіл с.Білоусівка, с.Василівка, с.Ломачинці, с.Ожеве, с.Розкопинці, с.Волошкове в межах договору №7ч від 31.05.2013. Таким чином, Сокирянською районною радою, на нашу думку, використано 423,4 тис.грн. субвенції на цілі, не визначені Переліком об'єктів соціального призначення м.Новодністровськ та Сокирянського району і розпорядженням облдержадміністрації від 08.11.2018 №1226-р "Про перерозподіл асигнувань обласного бюджету". Оскільки Чернівецька облдержадміністрація є стороною договору №7-ч та несе відповідальність за цільове використання коштів ПрАТ „Укргідроенерго", для встановлення правомірності використання коштів Сокирянської районною радою субвенції з обласного бюджету на оплату робіт із розробки схем планування території Сокирянського району, ми звернулися до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області з пропозицією провести позаплановий контрольний захід у Сокирянській районній раді, яка повідомила, що у 3 кварталі поточного року заплановано проведення державного фінансового аудиту бюджету Сокирянського району, в ході якого планується перевірити порушене питання. При цьому слід зазначити, що з вересня 2018 року створена і функціонує Новодністровська міська об'єднана територіальна громада, куди ввійшло і с.Ломачинці Сокирянського району. Приєднання здійснено на підставі рішення Ломачинецької сільської ради від 24.09.2018 №328/35-2018 "Про добровільне приєднання до об'єднаної територіальної громади Новодністровської міської ради". Пунктом 3 статті 8 Закону України „Про добровільне об'єднання територіальних громад" визначено, що "об'єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов'язків територіальної громади, що приєдналася до об'єднаної територіальної громади, з дня припинення повноважень сільською, селищною, міською радою громади, що приєдналася до об'єднаної територіальної громади". Відповідно до частин 6, 7 і 10 статті 17 Закону України від 17.02.2011 року№3038-VІ "Про регулювання містобудівної діяльності", виконавчі органи сільських, селищних і міських рад є замовниками, організовують розроблення, внесення змін та подання генерального плану населеного пункту на розгляд відповідної сільської, селищної, міської ради. Рішення про розроблення генерального плану населеного пункту та його затвердження приймає відповідна сільська, селищна, міська рада. З приводу укладання Сокирянською районною радою договору із проектною організацією на виготовлення генплану села Ломачинці, облдержадміністрація звернулася до Сокирянської райдержадміністрації щодо надання копії рішення Ломачинецької сільської ради про делегування цих повноважень. Крім того, Новодністровська міська рада листом від 30.05.2019 ініціювала перед Міненергетики України, ПрАТ "Укргідроенерго" та облдержадміністрацією внесення змін до Переліку об'єктів в частині перерозподілу 830 тис.грн. із виділених 5000,0 тис.грн. на виготовлення генплану села Ломачинці для бюджету м.Новодністровськ. Враховуючи зазначене, обласна державна адміністрація звернулася до Міністерства фінансів України за роз'ясненнями щодо виконання рішення XXX сесії Чернівецької обласної ради VII скликання від 27.03.2019 в частині перерахування субвенції Сокирянському району в сумі 3962,1 тис.грн. у повному обсязі до завершення Держаудитслужбою України державного фінансового аудиту бюджету Сокирянського району в тому числі і правомірності часткового її використання на виготовлення схем планування території Сокирянського району та до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України - за роз'ясненням щодо правомірності укладання Сокирянською районною радою договорів на виготовлення генеральних планів окремих населених пунктів Сокирянського району. Згідно діючого Переліку об'єктів соціального призначення та укладених угод на виготовлення генеральних планів, крім села Ломачинці, облдержадміністрацією здійснено фінансування субвенції Сокирянському районному бюджету із обласного бюджету в сумі 769,6 грн., та тимчасово призупинено перерахування в повному обсязі субвенції з обласного бюджету до спеціального фонду Сокирянського районного бюджету для виготовлення генерального плану с.Ломачинці, до узгодження даного питання з Сокирянською райдержадміністрацією та Новодністровською міською радою, а також щодо фінансування робіт із розробки схем планування території Сокирянського району - до прийняття рішення за результатами перевірки, проведеної Держаудитслужбою.



28.05.2019  Запит депутата обласної ради Чорнея М.В. щодо придбання камер з розпізнавання номерів автомобілів, які будуть встановлені в місцях заїзду на територію області

Запит депутата обласної ради Чорнея М.В. (рішення 31-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 28.05.2019 №111-31/19) щодо придбання камер з розпізнавання номерів автомобілів, які будуть встановлені в місцях заїзду на територію області розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що Комплексною програмою профілактики правопорушень Чернівецькій області на 2017-2019 роки (пунктом 1.4) передбачено заходи з поетапного впровадження на території області систем відеонагляду та передбачено кошти з обласного бюджету у 2018 році – 225 тис.грн., у 2019 році – 225 тис.грн.



28.05.2019  Запит депутата обласної ради Фочук С.В. щодо виділення коштів з державного та обласного бюджетів для відшкодування матеріальних збитків нанесених стихійним лихом 18.05.2019

Запит депутата обласної ради Фочук С.Г. (рішення 31-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 28.05.2019 №110-31/19) щодо виділення коштів з державного та обласного бюджетів для відшкодування матеріальних збитків, нанесених стихійним лихом 18.05.2019 розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що починаючи з 27 квітня по 07 червня 2019 року, на території Чернівецької області спостерігалася дощова погода. Середньомісячна кількість опадів в травні становила 129-181мм, що становить 170 - 307% кліматичної норми. В басейні р.Черемош за даними гідропоста р.Черемош - с.Устеріки протягом травня 2019 року формувалася серія швидкоплинних дощових паводків різної інтенсивності. За цей період зафіксовано 7 піків з різкими підйомами рівнів води, що призвело до пошкодження 21 гідротехнічної споруди, які захищають населені пункти Вижницького, Глибоцького, Путильського, Кіцманського, Новоселицького та Сторожинецького районів Чернівецької області. Паводковими водами пошкоджено 1,7 км дамб, 4 км берегоукріплення, а також зруйновано та пошкоджено автомобільні дороги, про що складено Басейновим управління водних ресурсів річок Прут та Сірет відповідні акти обстеження та дефектні акти на суму 80 365,284 тис.грн. Рішенням обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 07.06.2019 (протокол №6) ситуацію, яка виникла в період з 27 квітня по 07 червня 2019 року внаслідок шквалистих поривів вітру та сильного дощу на території Чернівецької області за класифікаційними ознаками надзвичайних ситуацій, затверджених наказом МВС України від 06.08.2018 №658, з урахуванням підпункту 1, пункту 5 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 №368, відповідно Державного класифікатора надзвичайних ситуацій (ДК 019-2010), затвердженого наказом Держстандарту України від 09.10.2010 №417, попередньо класифіковано, як надзвичайна ситуація регіонального рівня за територіальним поширенням природного характеру код 20310. За результатами роботи районних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій за попередньою оцінкою орієнтовна сума збитків складає 137 979,545 тис.грн. Кошти з резервних фондів районних бюджетів на ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації не виділялися. Обласною державною адміністрацією, Басейновим управлінням водних ресурсів річок Прут та Сірет та Управлінням ДСНС України у Чернівецькій області для мінімізації негативних наслідків паводку були вжиті всі заходи щодо укріплення дамб та берегоукріплень. Але зазначені заходи є тимчасовими для забезпечення протипаводкового захисту даної території. Зазначена надзвичайна ситуація перебуває на постійному контролі обласної державної адміністрації. Обласною державною адміністрацією направлено матеріали від 11.06.2019 №01.62/10-1113 на Державну службу України з надзвичайної ситуації щодо Експертного висновку про рівень надзвичайної ситуації, що виникла на території Чернівецької області. На сьогоднішній день направлено пакет документів від 13.06.2019 №01.33/6-1151 на Кабінет Міністрів України щодо виділення коштів з резервного фонду державного бюджету в сумі 138,4 млн.грн. для подолання наслідків надзвичайної ситуації, що склалася в області



28.05.2019  Запит депутатів обласної ради Гавриляка Ю.В. та Стринади М.П. щодо виділення коштів на проведення ХХVІ Міжнародного Гуцульського фестива-лю у Вижницькому району

Запит депутатів обласної ради Гавриляка Ю.В. та Стринади М.П. (рішення 31-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 28.05.2019 №109-31/19) щодо виділення коштів на проведення XXVI Міжнародного Гуцульського фестивалю у Вижницькому районі розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що на сьогодні в обласному бюджеті заплановано 275,0 тис.грн. на фінансування заходів, пов'язаних з підготовкою та проведенням XXVI Міжнародного Гуцульського фестивалю у Вижницькому районі. Зокрема, 175,0 тис.грн. передбачено Комплексною програмою розвитку культури на 2017-2019 роки та 100,0 тис.грн. – Комплексною програмою розвитку туризму у Чернівецькій області на 2019-2020 роки. Також, учбово-методичним центром культури Буковини буде надано методичну та практичну допомогу з організації та проведення міжнародної конференції та ряду творчих заходів, передбачених фестивалем.



28.05.2019  Запит депутата обласної ради Чернівчана В.Н. щодо проведення берегоукріплюючих та руслорегулюючих робіт на р.Прут

Запит депутата обласної ради Чернівчана В.Н. (рішення 31-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 28.05.2019 №108-31/19) щодо проведення берегоукріплюючих робіт на р.Прут розглянуто. У відповіді Басейнового управління водних ресурсів річок Прут та Сірет зазначається, що починаючи з 2013 року, заходи з забезпечення протипаводкового захисту в Чернівецькій області здійснюються Басейновим управлінням водних ресурсів річок Прут та Сірет у межах виконання Загальнодержавної цільової програми розвитку водного господарства та екологічного оздоровлення басейну річки Дніпро на період до 2021 року (далі - Загальнодержавна Програма). До її заходів включено кріплення берега р.Прут в с.Оршівці Кіцманського району загальною протяжністю 0,31 км. Відповідно до Загальнодержавної програми, БУВР Пруту та Сірету було підготовлено на 2019 рік Пропозиції щодо виконання природоохоронних та протипаводкових заходів у межах бюджетної програми КПКВК 2407070 на загальну суму 183 млн.грн. (з яких 28,5 млн.грн. на кріплення берегів та дамб у Кіцманському районі) та подано на розгляд до Держводагентства України. Однак згідно повідомлення Держводагентства, на виконання протипаводкових заходів у поточному році буде спрямовано 16,0 млн.грн. лише на продовження робіт, які були розпочаті на території Чернівецької області у минулому році. Такий рівень фінансування унеможливлює виконання басейновим управлінням повного переліку протипаводкових заходів на території області, в тому числі по кріпленню берега р.Прут в с.Оршівці Кіцманського району. Зазначені роботи в 2019 році БУВР Пруту та Сірету зможе виконати лише при умові виділення додаткових коштів з державного бюджету на заходи Загальнодержавної програми. Для покращення протипаводкової ситуації в регіоні за ініціативи обласної державної адміністрації (доручення від 19.03.2015 №36-Ф) розроблена і на даний час діє "Регіональна програма регулювання русел річок Чернівецької області на 2015-2019 роки" (далі - Програма), затверджена розпорядженням обласної державної адміністрації від 25.09.2015 р. № 644-р. Мета Програми полягає в упорядкуванні проведення робіт з розчистки та регулювання русел річок області та забезпеченні захисту громадян, населених пунктів, сільськогосподарських угідь від шкідливої дії вод. Згідно додатку 5 Програми до переліку ділянок, на яких можливе виконання робіт з розчистки та регулювання русел річок у Чернівецькій області, включена ділянка на р.Прут в с.Оршівці. Вибір виконавців проведення робіт з розчистки русел річок в області здійснюється шляхом проведення конкурсу. Термін дії Регіональної програми закінчується 30.11.2019 р., тому заявок щодо участі в конкурсі на право розробки проектно-кошторисної документації на проведення руслорегулюючих робіт на р.Прут в с.Оршівці до басейнового управління не надходило. Суб'єкт господарювання, який на засіданні конкурсної комісії міг отримати право на виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим проведенням регулювання русла р.Прут в с.Оршівці, не мав би можливості вчасно виконати роботи до завершення терміну дії Програми тому, що відповідно до вимог чинного законодавства проектна документація проходить процедуру експертиз та погоджень в середньому 6 місяців і більше. Однак, враховуючи складну ситуацію, яка склалася на водних об'єктах Чернівецької області після проходження травневого паводку 2019 року та беручи до уваги завершення терміну дії Програми, комісією з питань ТЕБ та НС обласної державної адміністрації (протокол №7 від 12.06.2019 р.) було прийнято рішення щодо створення робочої групи з числа членів обласної комісії з питань ТЕБ та НС, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та інших зацікавлених підприємств, установ або організацій з метою визначення критичних ділянок утворених алювіальних відкладень на річках Прут, Сірет та Черемош, які несуть загрозу виникнення надзвичайних подій (ситуацій) природного характеру. Даною робочою групою також планується обстеження ділянки на р.Прут в с.Оршівці Кіцманського району.



Розробник - 
IMENA.ua