Логін
 
Пароль
Реєстрація

  Оголошення

11.04.2017 16:44
Чернівецький відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування»


    оголошує тендер на закупівлю канцелярських товарів для заходів (тренінги, семінари, конференції) та офісу на 2017 рік відповідно до умов конкурсної документації, що додається.

05.01.2016 12:33
Затверджено графік прийому громадян керівництвом обласної ради


    Розпорядженням голови обласної ради затверджено графік прийому громадян керівництвом обласної ради. Голова обласної ради Мунтян Іван Миколайович прийматиме громадян кожен перший понеділок місяця з 15 до 18 години. Перший заступник голови облради Маковецька Інга Степанівна проводитиме прийом громадян у другий понеділок місяця з 15 до 18 години, а заступник голови облради Мельничук Віталій Кузьмич – третій понеділок місяця у цей же час.
 

  Карта сайту

карта сайту

  Корисні посилання

інші посилання...
Документи ради >  Запити

Запити

24.03.2017  Запит депутата обласної ради Куліша В.І. щодо виділення коштів на ремонт тенісних кортів Чернівецької ДЮСШ

Запит депутата обласної ради Куліша В.І. (рішення 12-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 24.03.2017 № 58-12/17) щодо виділення коштів на ремонт тенісних кортів Чернівецької ДЮСШ розглянуто. У відповіді обласної державної адміністрації зазначається, що на тенісних кортах у літній період проводиться навчально-тренувальна робота відділення тенісу та проводяться фізкультурно-спортивні заходи згідно з календарним планом Чернівецької ДЮСШ. Для покращення матеріально-технічної бази тенісних кортів обласної дитячо-юнацької спортивної школи у 2016 році використано 89,491 тис.грн., в тому числі 46,4 тис.грн. з обласного бюджету та 43,092 тис.грн. коштів зі спецрахунку. У 2016 році за спонсорські кошти тенісні корти облаштовано системою поливу на суму 20,0 тис.грн., у 2017 році закуплено матеріал "Тенесвіт" для покриття ґрунтових тенісних кортів на суму 14,8 тис.грн. Разом з тим обласною державною адміністрацією розглядається питання щодо можливості фінансування робіт на проведення ремонту тенісних кортів Чернівецької ДЮСШ за поданими пропозиціями Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, як головного розпорядника коштів обласного бюджету.





24.03.2017  Запит депутата обласної ради Бортич Л.І. щодо використання ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» земельних ділянок на території області

1. Запит депутата обласної ради Бортич Л.І. (рішення 12-ї сесії обласної ради VІІ скликання від 24.03.2017 № 56-12/17) щодо використання ПАТ ЕК "Чернівціобленерго" земельних ділянок на території області розглянуто. У відповідях ПАТ ЕК "Чернівціобленерго", Головного управління ДФС у Чернівецькій області та Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області зазначається, що Частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Земельні відносини в Україні регулюються Земельним кодексом України від 25 жовтня 2001 року № 2768-ІП, а справляння плати за землю – Податковим кодексом України. Будь-які питання, щодо оподаткування регулюються ПКУ та не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно положення щодо внесення змін до ПКУ та/або положення, які встановлюють відповідальність за порушення норм податкового законодавства. Справляння плати за землю здійснюється відповідно до розділу XII ПКУ. Згідно зі ст. 269 та ст. 270 Податкового кодексу України платниками земельного податку є, зокрема, власники земельних ділянок та землекористувачі, а об'єктами оподаткування - земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні. Згідно із п. 286.1 ст. 286 ПКУ підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Дані державного земельного кадастру - сукупність відомостей і документів про місце розташування та правовий режим земельних ділянок, їх оцінку, класифікацію земель, кількісну та якісну характеристики, розподіл серед власників землі та землекористувачів, підготовлених відповідно до закону (пп. 14.1.42 п. 14.1 ст. 14 ПКУ). Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за встановленою формою (п. 286.2 ст. 286 ПКУ). Згідно п. 287.1 ст. 287 Податкового кодексу України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році. Згідно п. 288.1 ст. 288 ПКУ підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки, об'єктом оподаткування - земельна ділянка, надана в оренду (п.п. 288.2, 288.3 ст. 288 ПКУ). Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди (п.п. 288.5. ст. 288 ПКУ). Відповідно до п. 289.1 ст. 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок. Згідно інформаційних баз даних Головного управління ДФС у Чернівецькій області ПАТ ЕК "Чернівціобленерго" згідно поданої податкової звітності задекларовано (нараховано) на 2017 рік плати за землю у загальній сумі 4139,5 тис.грн., в тому числі земельного податку - 3580,2 тис.грн. та орендної плати - 559,3 тис.грн. Сплачено за І квартал 2017 року плати за землю всього - 706,8 тис.грн., в тому числі земельного податку - 562,7 тис.грн. та орендної плати -144,1 тис.грн. Станом на 01.04.2017 року податкова заборгованість по зобов'язаннях по платі за землю відсутня. Додатково повідомляємо, що з 01.01.2015р. згідно Закону України від 28.12.0214р. №71-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" плату за землю із загальнодержавних податків і зборів перенесено до складу місцевих податків та консолідовано плату за землю з податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у складі податку на нерухоме майно. Відповідно, згідно п. 12.3 ст. 12 ПКУ сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів. При прийнятті рішення про встановлення місцевих податків та зборів обов'язково визначаються об'єкт оподаткування, платник податків і зборів, розмір ставки, податковий період та інші обов'язкові елементи, визначенні статтею 7 цього Кодексу з дотриманням критеріїв, встановлених розділом XII цього Кодексу для відповідного місцевого податку чи збору, (п.п. 12.3.2. ст.12 ПКУ). Також відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового Кодексу України органам місцевого самоврядування надано повноваження щодо встановлення ставок плати за землю та пільг щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території. Згідно пункту 1 статті 73 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97 -ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території. Відповідно до ст.ст. 15, 151, 152 Земельного кодексу України до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, належить зокрема здійснення нормативно-правового забезпечення у сфері земельних відносин, забезпечення здійснення землеустрою, моніторингу земель і державного контролю за використанням та охороною земель, веденням державного обліку і реєстрацією земель, достовірністю інформації про наявність та використання земель, дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю, ведення та адміністрування Державного земельного кадастру, тощо. У Чернівецькій області центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин – Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області. Питання плати за землю врегульовано Земельним та Податковим кодексами України, Законом України "Про оренду землі". Вищезазначені нормативні документи визначають підстави сплати земельного податку і орендної плати, момент початку плати за землю, а також суб'єкта і порядок нарахування земельного податку, а також суб'єкта який здійснює контроль за правильністю такого нарахування. Щодо земель під об'єктами електроенергетики, то їх правове регулювання здійснюється вимогами Земельного кодексу України, Законом України "Про електроенергетику", Законом України "Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів", а також Правилами охорони електричних мереж, затвердженими Постановою КМУ від 04.03.1997 р. за № 209. Відведення земельних ділянок у користування під об'єктами електроенергетики здійснюється з урахуванням вимог Державних будівельних норм ДБН В.2.5-16-99. "Інженерне обладнання споруд, зовнішніх мереж. Визначення розмірів земельних ділянок для об'єктів електричних мереж", затверджених Наказом Держбуду України від 27.07.1999 р. № 179. Так, у відповідності до вказаних нормативних документів, не підлягають відведенню у користування земельні ділянки для розміщення опор повітряних ліній електропередачі напругою 0,4 кВ, а також кабельних ліній електропередачі, якщо останні знаходяться на глибині нижче 0,5 м від поверхні ґрунту. Земельні ділянки в межах охоронних зон повітряних та підземних кабельних ліній, не залежно від напруги та глибини залягання, також не відводяться та не передаються у користування власнику цих ліній, так як не підлягають вилученню у дійсних власників чи землекористувачів, а використовуються ними зі встановленими обмеженнями. Отже, у землекористувача відсутній обов'язок відводити земельні ділянки та сплачувати плату за користування землею під вищезазначеними об'єктами та територіями в межах охоронних зон. Разом з цим, на території Чернівецької області у власності ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго» розміщені об'єкти енергетики, за використання землі під якими передбачена плата за землю. Такими об'єктами є бази та дільниці РЕМ, високовольтні підстанції напругою 110/35/10/6 кВ, трансформаторні підстанції 6-10/0,4 кВ, опори повітряних ліній електропередачі 110/35/10/6 кВ, Слід зазначити, що твердження депутата обласної ради Бортич Л.І. про несплату Товариством земельного податку або орендної плати за використання землі під об'єктами енергетики є безпідставними. Так, між електропередавальною організацією та органами місцевого самоврядування підписано «Акти погодження площ земельних ділянок» на 105,8317 га. Згідно таких Актів здійснюється розрахунок та сплата земельного податку. Так, у 2016 році сплачено земельного податку на суму 2 077 327,68 грн. Також, станом на 10.04.2017 р. в Державному земельному кадастрі у територіальних межах Чернівецької області зареєстровано 860 земельних ділянок під об'єктами енергетики Товариства загальною площею 31 га. Щодо кожної із зазначених земельних ділянок в Державному реєстрі прав зареєстровано право користування ними, в тому числі оренди, постійного користування та сервітуту. Відповідно укладених договорів оренди у 2017 році сплачено орендну плату в сумі 325 487,24 грн. Слід зазначити, що жодних зауважень з боку контролюючих органів щодо нарахування, розмірів та строків сплати орендної плати і земельного податку на адресу Товариства не надходило. Поряд з цим, електропередавальною організацією проводиться інтенсивна робота щодо відведення земельних ділянок як під існуючими об'єктами енергетики, так і для будівництва нових. Проте, процес відведенням земельних ділянок та розробки містобудівних документацій є дуже складним і довготривалим, при цьому, на нашу думку, слід розділити окремо відведення земельних ділянок під існуючими об'єктами та для будівництва нових. Щодо процесу відведення земельних ділянок під існуючими об'єктами передачі електричної енергії, то відповідно ст. 123 Земельного кодексу України - надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення або формування нової земельної ділянки. Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень. Згідно Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про Державний земельний кадастр» - земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера. У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки). Відповідно ст. 107 Земельного кодексу України - основою для відновлення меж є дані земельно-кадастрової документації. Близько 90 % об'єктів передачі електричної енергії на території Чернівецької області, що знаходяться у власності ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго», під якими необхідне оформлення права користування земельними ділянками, збудовані до 2004 року. Проте, відповідні рішення про виділяння земельних ділянок під такими об'єктами, які б свідчили про набуття права користування даними ділянками, на жаль в архівах відсутні. Однак, будівництво не могло здійснюватися без урахування норм та правил, які діяли на момент будівництва, тому, на нашу думку, виконувалося із відповідними дозволами. Дану інформацію підтверджують акти узгодження площ, узгоджені із органами місцевого самоврядування, дані щодо сплати земельного податку, та інші джерела. Сплата земельного податку також свідчить про початок користування земельними ділянками. Враховуючи вищевикладене, земельні ділянки під об'єктами електроенергетики вже сформовані, а тому для їх реєстрації в Державному земельному кадастрі необхідно розробляти технічну документацію щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), а не проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, як того вимагає Головне управління Держгеокадастру України у Чернівецькій області. В свою чергу, необхідність розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки передбачає його погодження у відповідних органах державної влади - відділ містобудування та архітектури при РДА, відділ Держгеокадастру у районі і ін. при необхідності. Тому процес відведення земельних ділянок значно розтягується у часі. У зв'язку із тим, що при будівництві нових об'єктів електроенергетики проект землеустрою передбачає відведення нових (вільних від забудови) земельних ділянок, які раніше не надавалися у власність чи користування, то відповідно п. З ст. 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що «у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється». Згідно із положеннями вищевказаного закону - комплексна забудова території здійснюється з метою забезпечення реалізації громадських інтересів і спрямовується на попереднє проведення інженерної підготовки, спорудження зовнішніх інженерно-транспортних мереж, об'єктів соціальної сфери, житлових будинків, інших об'єктів будівництва, а також на благоустрій території. Рішення про організацію комплексної забудови території у визначених межах та рішення про розміщення об'єктів будівництва на території населених пунктів або за їх межами під час комплексної забудови території приймає виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, районна державна адміністрація відповідно до їх повноважень у порядку, передбаченому цим законом. Рішення про розроблення детального плану певної території одночасно є рішенням про комплексну забудову цієї території. Отже, кожна територіальна громада, зацікавлена в розвитку території та будівництві нових об'єктів для містобудівних потреб зобов'язана приймати рішення та замовляти розроблення детальних планів території. І тут необхідно зазначити, що дані плани відсутні практично по всіх населених пунктах Чернівецької області, що повністю унеможливлює відведення земельних ділянок, необхідних для будівництва (реконструкції) електричних мереж. Зазначена проблема призводить до відмов у погодженні проектів відведення. Також, великою проблемою є оформлення документів на користування земельними ділянками під опорами ПЛ та ТП, які знаходяться на вже приватизованих земельних ділянках (ПАЇ, городи, присадибні ділянки). Під час приватизації земельних ділянок їх власникам, розробники відповідних документацій із землеустрою повинні були враховувати, що на даних ділянках розміщені об'єкти енергетики, але цього не було зроблено, що є порушенням чинних норм законодавства. Дана ситуація призвела до того, що необхідно укладати договори сервітуту із кожним власником земельної ділянки окремо, що ускладняється пошуком власників даних земельних ділянок, а також переговорним процесом укладання даних договорів. Щодо відведення земельних ділянок для будівництва та встановлення нових об'єктів енергетики слід зазначити: як зазначалося раніше, Детальні плани території практично відсутні на більшості території області, без яких планування нового будівництва та відведення земельних ділянок не можливе, а тому є необхідність розробки зазначених містобудівних документацій органами місцевого самоврядування. Враховуючи вищевикладене ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго» з розумінням ставиться до проблеми наповнення бюджетів місцевих рад, та прикладає максимум зусиль для відведення земельних ділянок під об'єктами енергетики. Але, з метою раціонального використання земельних ресурсів органами місцевого самоврядування, необхідно земельні ділянки під об'єктами енергетики розташованими на землях державної і комунальної власності якнайшвидше занести до Державного земельного кадастру та укласти відповідні договори оренди землі щодо таких ділянок між Товариством та органами місцевого самоврядування і державної влади. Щоб максимально пришвидшити даний процес, доцільніше вносити відомості про земельні ділянки до Державного земельного кадастру за допомогою розроблення технічної документації із землеустрою встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). З метою проектування та будівництва нових об'єктів передачі електричної енергії, необхідна розробка детальних планів території органами місцевого самоврядування. Враховуючи вищевикладене, для врегулювання договірних відносин між органами місцевого самоврядування та електропередавальною організацією по питанню надання (отримання) у оренду (користування) земельних ділянок під об'єктами електроенергетики в повному обсязі просимо Вашого сприяння шляхом: по-перше: рекомендувати Головному управлінню Держгеокадастру України в Чернівецькій області здійснювати реєстрацію земельних ділянок під об'єктами електроенергетики, введеними в експлуатацію до 2004 р. на підставі розробленої Товариством технічної документації; по-друге: рекомендувати органам місцевого самоврядування оновити (розробити) генеральні плани населених пунктів (детальні плани територій) з метою визначення трас проходження лінійних інженерних мереж, в тому числі електричних, як існуючих так і перспективних; по-третє: рекомендувати органам влади (обласній державній адміністрації, районним державним адміністраціям, міським (селищним, сільським) радам їх уповноваженим підрозділам при надходженні від ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго» відповідних клопотань про виділення земельних ділянок під об'єктами електроенергетики, проектної документації тощо максимально сприяти у їх погодженні чи оформленні. ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго» зацікавлене у якнайшвидшому оформленні права користування земельними ділянками під об'єктами електроенергетики та щиро сподівається на плідну співпрацю із Чернівецькою обласною радою по питаннях зазначених у даному листі. Станом на 01.01.2013 року на території Вижницького району згідно других примірників правопосвідчуючих документів та договорів оренди на ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» не має. З січня 2013 року Відділом відповідно до повноважень не укладалися договори оренди із земель сільськогосподарського призначення державної власності із вищезазначеним підприємством. На території Глибоцького району за ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» обліковуються 8,8 га земель. Вищезазначеним підприємством виготовлено 4 державні акти на право постійного користування, а саме: І-ЧВ 000558 від 14.05.1999 на площу 1,81 га для обслуговування електропідстанції та службових приміщень на території Глибоцької селищної ради; І-ЧВ 000572 від 14.04.1999 р. на площу 0,12 га для обслуговування електропідстанції ПС 35/10 кВ на території Тарашанської сільської ради; І-ЧВ 000570 від 11.05.1999 на площу 0,11 га для обслуговування електропідстанції ПС 110/10 кВ на території Черепковецької сільської ради; І-ЧВ 000573 від 02.05.1999 на площу 0,32 га для обслуговування електропідстанції ПС 35/10 кВ на території Валякузьминської сільської ради. Також ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» виготовляє проекти землеустрою на 16 земельних ділянок на площу 0,293 га . На даний час договори оренди ще не зареєстровані. На території Заставнівського району за ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» обліковуються 70 земельних ділянок площею 0,64 га. Вищезазначеним підприємством виготовлено 7 державних актів на право постійного користування землею, а саме: ІІ ЧВ 000027 на площу 0,0408 га на території Боянчуцької сільської ради; II - ЧВ 000025 на площу 0,0183 га на території Вербовецької сільської ради ; II - ЧВ 000028 на площу 0,0301 га на території Горошовецької сільської ради; II - ЧВ 000029 на площу 0,0502 га на території Добринівської сільської ради; II - ЧВ 000024 на площу 0,0402 га на території Малокучурівської сільської ради; II - ЧВ 000073 на площу 0,0264 га на території Ржавинецької сільської ради; II -ЧВ 000026 на площу 0,0084 га на території Юрковецької сільської ради. Вказаним земельним ділянкам не присвоєні кадастрові номери. Також, впродовж 2014-2016 років здійснено реєстрацію 49 земельних ділянок в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Вказаним земельним ділянкам присвоєні кадастрові номери. На території Кельменецького району станом на 01.04.2017 року ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» зареєструвало в автоматизованій системі Державного земельного кадастру 54 земельні ділянки під ЗТП та ТП. На території Кіцманського району за ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» обліковуються 16,7 га земель. На даний час зареєстровано в Державному земельному кадастрі за ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» 42 земельні ділянки на площу 1,5564 га, з яких право оренди на 38 ділянок та 4 сервітути. Вказаним земельним ділянкам присвоєні кадастрові номери. На території Новоселицького району за ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» обліковуються 71 земельна ділянка площею 4,9 га. Вищезазначеним підприємством виготовлено 3 державні акти на право постійного користування на площу 3,28 га, в тому числі на території Боянської, Ванчиковецької сільських рад та у м. Новоселиця. Також, здійснено реєстрацію на 28 земельних ділянок площею 0,1551 га в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Вказаним земельним ділянкам присвоєні кадастрові номери. На території Путильського району з ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» визначено право сервітуту на 25 земельних ділянок площею 0,7902 га та на 791 земельну ділянку визначено право оренди. У Сокирянському районі на земельні ділянки, які обліковуються за ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» розроблено 11 проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду на площу 0,2285 га, 4 документації із землеустрою відповідно до яких виготовлено 4 державні акти на право постійного користування землею, а саме: І-ЧВ 000752 - для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної енергії в м. Сокиряни на площу 1,92 га; І-ЧВ 000754 - для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної енергії в адміністративних межах Білоусівської сільської ради на площу 0,06 га; І-ЧВ 000755- для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної енергії в адміністративних межах Сербичанської сільської ради на площу 0,21 га; І-ЧВ 000753 - для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної енергії в адміністративних межах Шишковецької сільської ради на площу 0,24 га. Також, виготовлено 8 документацій із землеустрою на земельні ділянки площею 0,0501 га на які поширюється право сервітуту. Станом на 01.01.2013 року на території Сторожинецького району з інформації наявної в електронних Книгах реєстрації, які наявні у Відділі за ПАТ ЕК Чернівціобленерго» не зареєстровано правовстановлюючі документи на земельні ділянки. У Хотинському районі за ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» обліковується 58 земельних ділянок загальною площею 2,3467 га. Вказаним земельним ділянкам присвоєні кадастрові номери. Відповідно до бази даних других примірників державних актів взірця затвердженого Постановами Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 р. № 449 та від 12.11.2008 № 1019 за період з 2003 до 01.01.2013 року в адміністративних межах міста Чернівці земельні ділянки (в тому числі на правах оренди) за ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» не обліковуються. З 2013 року за вищезазначеним підприємством зареєстровано 116 земельних ділянок на площу 10,2728 га, яким присвоєно кадастрові номери. В адміністративних межах м. Новодністровськ на 17 земельних ділянок, які обліковуються за ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» присвоєні кадастрові номери, визначено цільове призначення, та право їх користування. На 5 земельних ділянок визначено право сервітуту для прокладання та експлуатації лінії електропередач та на 12 земельних ділянок визначено право оренди. Крім того, повідомляємо, що з 01.01.2013 року Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Статтею 6 вищезазначеного Закону України визначено систему органів та суб'єкти, які здійснюють повноваження у сфері державної реєстрації прав.







Розробник - 
IMENA.ua