Доступ до публічної інформації
Порядок складання і подання запиту на інформацію
Відповідно до Закону
України «Про доступ до публічної
інформації» від 13.01.2011р. №2939-VI надання публічної інформації Чернівецькою обласною
радою здійснюється у відповідь на інформаційний запит.
Відповідно до пункту
1 розпорядження голови Чернівецької
обласної ради від 15.08.2011р. №169 «Про затвердження порядку доступу до
публічної інформації, розпорядником
якої є Чернівецька обласна рада та її виконавчий апарат» виконавчий апарат Чернівецької обласної ради є розпорядником публічної
інформації.
Запити на публічну
інформацію подаються до інформаційно-аналітичного відділу виконавчого апарату
Чернівецької обласної ради в усній, письмовій чи іншій формі на вибір
запитувача.
Реквізити для оформлення запиту на інформацію.
Поштою:
58010, м.Чернівці, вул.Грушевського,1, Чернівецька обласна рада (на
конверті вказувати «Публічна інформація»).
Телефоном/факсом: (0372) 55-26-64; 55-28-67.
Електронною поштою: or@oblrada.cv.ua.
Чернівецькою обласною
радою затверджено зразок форми запиту на отримання публічної інформації, в
якому зазначається: розпорядник інформації, виконавець, П.І.Б. запитувача/назва
юридичної особи або об’єднання громадян, вид, назва, реквізити чи зміст
документа (інформації), до якого має бути наданий доступ.